خاطرات من و بچه ها

روزهای قرنطینه۱

1398/12/26 12:48
نویسنده : مریم
73 بازدید
اشتراک گذاری
سلام این روزها روز های قرنطینه روزهای کروناییه  همه ما خونه ایم خداروشکر من سر کار نمیرم ابراهیم و محیا هم خونه ان اما از اینکه به راحتی نمی توانیم بیرون قدم بزنیم بیرون بریم روزهای قبل از عید شور عید وجود نداره خیلی غصه میخورم اما باز هم خدا را شکر که سلامت و زنده ایم همه اهالی خونه رعایت می‌کند از تمیزی و استریل کردن این روزها ماسک و دستکش اصلاً پیدا نمیشه خلاصه این که برای بیرون اومدن باید کلی مراحل را بگذرانیم الان که دارم این خاطره رو مینویسم من و همسر جان اومدیم بیرون من به عنوان راننده و همسر جان هم رفت خرید  امروز تقریبا وسط هفته است خیابان ها کاملاً خلوته مردم اصلاً بیرون نیستند همه از ترس بیماری تو خونه هاشونن همه دستکش پوشیده و ماسک زدن راستی از پسرک نازم بگم فوق العاده شیرین شده لبخند از لباش نمیافته جیگر مامان شبا به زور میخوابه همش دوست داره بیدار باشه و بازی کنه. همه دورادور دلشون واسش تنگ شده از طریق واتساپ تصویری اون رو میبینن خلاصه اینکه سرتون رو به درد نیارم همه دنیا الان داستان شونه به امید روزهای پاک
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


26 اسفند 98 13:26
دنبالتون کردم،اگه دوست داشتید دنبالم کنید😍
انیمیشن های دوبله فارسی
28 اسفند 98 18:44
انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا III انیمیشن سینمایی ماشین ها 1 انیمیشن سینمایی زتوپبا انیمیشن سینمایی والی انیمیشن سینمایی هتل ترانسیلوانیا I انیمیشن سینمایی غار نشین ها انیمیشن سینمایی آسترو انیمیشن سینمایی ریچارد انیمیشن سینمایی شرک انیمیشن سینمایی ماشین ها 2 انیمیشن عملیات آجیلی 2 انیمیشن سینمایی پاندای کنگ فوکار 3 انیمیشن سینمایی پاندای کنگفو کار 2 انیمیشن سینمایی پاندای کنگ فو کار 1 انیمیشن سینمایی ایرانی فهرست مقدس انیمیشن خون آشام کوچک