خاطرات من و بچه ها

روز پر استرس

1397/12/28 13:56
نویسنده : مریم
87 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روزآخر قبل از تعطیلات نوروزه. من با یکی از همکاران مرکز بودیم ساعت ۱۲ ناگهان دو تا لکه قهوه ای کمرنگ دیدم خیلی دیگران شدم سریع مرخصی گرفتم برگشتم خونه تو راه خیلی استرس داشتم همش دعا میکردم از خدا می‌خواستم به خاطر دخترم هم شده مشکلی پیش نیاد به خانه که رسیدم به خواهرم زنگ زدم و ماجرا را گفتم آن هم به مامان گفت خلاصه همه از جمله همسر جان نگران من شدن😬 از آن موقع تا الان نزدیک سه ساعت میگذره و من استراحت می کنم برای بعد از ظهر از متخصص زنان وقت گرفتم انشالله به خیر بگذره به احتمال زیاد علایم لانه گزینی است آخه علائم  و نشانه های لانه گزینی مثل حالت تهوع دردهای زیر شکم و علائم بارداری رو دارم دیگه هم لکه ها تکرار نشد دعا کنید
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
28 اسفند 97 23:52
❤❤❤