خاطرات من و بچه ها

۹.۱.۹۸

1398/1/9 20:35
نویسنده : مریم
107 بازدید
اشتراک گذاری
امروز بعد از سه روز بالاخره از سفر برگشتیم. تو این سفر و عید دیدنی هاش همه از بارداری من با خبر شدن‌‌ یه تعدادی قبلا خبر داشتند یه تعدادی هم تازه باخبر شدند. من تو این سفر کلا تو استراحت بودم و بخور بخور حسابی وزن اضافه کردم میترسم خودم را وزن کنم🙄 خلاصه از امروز به بعد تصمیم دارم برنج نون رو کم کنم شبها یه غذای سبک و مقوی بخورم تا به اندازه کافی افزایش وزن داشته باشم راستی خدا را شکر تو این چند روز اذیت نشدم مدام نشسته بودیم اما من دچار کمر درد یا دل درد نشدم از فردا باید برم سر کار به مدت ۲ روز دوباره ۳ روز تعطیل  یه روز میرم سرکار بعد از جمعه سال جدید کاری شروع میشه به امید خدا
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فاطمه
10 فروردین 98 13:54
سلام مامان مریم گل.
چه خوب اذیت نشدی.
ان شاءالله خیلی زود نی نی میاد بغلتو کلی بعدش کلی بدو بدو می کنی و آب می کنی الان باید مراقب نی نی بود.
مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان صدرامامان صدرا
11 فروردین 98 1:25
عیدتون مبارک 🌼🌹🌸