خاطرات من و بچه ها

با عرض معذرت

1398/4/7 1:05
نویسنده : مریم
85 بازدید
اشتراک گذاری
با عرض معذرت که این مدت آنچه بر من  گذشت رو براتون ننوشتم همون روزی که آزمایش غربالگری رو گرفتم  مستقیم رفتم مطب متخصص زنان واقعاً روز سختی بود متخصص  بهم گفت که احتمال بیماری سندروم داون ریسکش بالاتر رفته و خیلی خطرناکه و شما باید آزمایش تکمیلی که از ژنتیک بچه است بدید خلاصه با کلی ترس و ناراحتی و نگرانی و با مشورت همسر جان رفتم پیش فوق تخصص زنان و بعد از مدت شش ساعت نوبت نشستن در اوج نگرانی فوق تخصص گفت که اصلا جای نگرانی نیست راستش رو بخواید تو همون مطب اشکم در اومد خیلی نگران بودم خیلی.... خلاصه الان تقریبا نزدیک بیست هفته ام .راستی 😍😍چند روز پیش رفتم سونوگرافی هدفمند خداراشکر اکو و سونوگرافی همه چیز عالی بود و جنین ما 😍😍پسره😍😍 یه جنسیت جدید انشاالله که سالم باشه و سالم هم به دنیا بیاد خلاصه الان روزهای خیلی خوبی دارم روزهایی که با آرامش دارم میگذرونم
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

fatemeh
7 تیر 98 14:42
منم سر پسرم رفتم غربالگری و رفتم پیش دکترم گفت سندرم داره باید بندازیش.دنیا رو سرم خراب شد خواهرم یه دکتر دیگه رو معرفی کرد وقتی رفتم پیشش گفت هیچی نیست اصلا نگران نباش.بچت خیلیم شیطونه.
بعد یکم تحقیق و این در اون در زدن.فهمیدم دکتر قبلیم چقدر اشتباه کرده بود و به اشتباه چند نفر بچه هاشونو انداخته بودن.
مبارک باشه مامانیش.هم تکمیل جنسیت و هم فهمیدن جنسیت.
مریم
پاسخ
 عزیزم خداروشکر الان عزیزم خداروشکر الان پسرم به دنیا آمده و سالم سالمه به همه مادرای گل میگم که نگران این آزمایش‌ها نباشید